Wednesday, December 2, 2009

halloooo

salam..
hallo...dah lama x update blog nih..byk keje ler..maklum, ujung2 thn ni..keje2 account nak kena update coz awal thn nak kena audit..tu yg agak bz..tp cafeworld aku kt facebook mmg ari2 aku kena update..hehehe...so..baru2 ni balik ke muar, beraya ngan nenek n sedara mara, mmg happening..siap ada BBQ masa mlm raya tu..tp dont worry, aku masih igt pntang larang 99HTN tu..hehe..nak dijadikan cerita, ada sorang pakcik aku nih beriya-iya suh aku makan nasik..mcm2 alasan dia kasik suh aku mkn nasik..alasan2nyer ialah:
1. nanti nenek aku kecik ati kalau2 aku xjmah nasik kt rumah dia
2. nanti bimbang aku jatuh sakit kalau aku teruskan 99HTN
3. pakcik aku x yakin yg aku sanggup habiskan misi ni..hehe
4. xpayah diet teruk2 pasal aku dah kawin, xde sape yg nak tackle..heheh

semua2 alasan dia tu mmg masuk akal n leh buat ati aku tergugat..lebih2 lg alasan yg no.1 tu..sebab masa raya tu mmg nenek aku beriya suh aku mkan juadah hari raya..tp akhirnya nenek aku redha aje bila tgk aku hanya mkn roti wholemeal ngan seketul ikan..hehe..tp dlm pada 'pujukan' pakcik aku tu..aku dpt tgkp maksud tersirat dlm ati dia..dia sbnarnya kasik perangsang untuk aku cekalkan ati, betul x??...hehe
anyway..tima kasih ayah nyen..sbb ngan 'pujukan' dia tu lah aku msih bertahan smpai skrg..now ada sorang kawan aku berjinak-jinak try misi nih..harap2 dia pun berjaya turunkan berat bdn yg dia idamkan..Amin..

5 comments:

  1. bagus lily...kekalkan semangat tu..anggap itu semua perangsang ke arah kejayaan

    ReplyDelete
  2. cekal kn ati pekakkan tlinge...sabo je lek...

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah, moga kekal sihat & sukses slalu

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete